You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

ХАБА - Илинор България

  • Вашата количка е празна!

Доставка и Срокове

Извадка от Условията за пазаруване

Глава Ж. Обработка на поръчките
При извършена заявка от сайта haba.linor.bg, потребителя получава уведомление, че поръчката е приета на посочения при регистрацията имейл адрес. При посочени непълен, неверен или грешен адрес и/или телефонен номер при подаване на заявката, същата се счита за невалидна и не възниква задължение за нейното изпълнение.

Поръчки приети и потвърдени до 07:00 часа се обработват и се изпълняват на същия работен ден, а поръчки приети след 07:00 часа се обработват и се изпълняват на следващия работен ден. Поръчки приети петък следобяд, събота, неделя или в неработен ден се изпълняват в първия работен ден след това. При обработка на поръчката наш служител се свързва с клиента за потвърждаване и уточняване ако има нужда.

Поръчката остава за изпращане за следващия работен ден:

- ако не успеем да се свържим с клиента за потвърждение до 11,30 на текущия ден 

- ако клиента направи промени или допълнения по телефона, на това, което е заявил в поръчката

В СЛУЧАЙ, ЧЕ ИМА НЕПРЕДВИДЕНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА И СТОКАТА НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ИЗПРАТЕНА СПРЯМО ОБЯВЕНИТЕ СРОКОВЕ -  ИНФОРМИРАМЕ КЛИЕНТА ПО ТЕЛЕФОНА/ПО МЕЙЛ И СЕ СЪОБРАЗЯВАМЕ С НЕГОВОТО РЕШЕНИЕ - ДАЛИ ДА ИЗЧАКА ИЗПРАЩАНЕТО ИЛИ ДА СЕ ОТКАЖЕ ОТ ПОРЪЧКАТА.

Ако продукта не е наличен, Представител на ИЛИНОР ще се свърже с Вас чрез телефонен разговор или e-mail, за да уточним дали продукта да бъде заменен с аналогичен артикул със същото качество и цена или артикула да отпадне от заявката. В такъв случай поръчката ще бъде изпратена ако получим личното Ви писмено или устно съгласие с променените условия. При промяна в цената на артикулите, Вие ще бъдете уведомени чрез телефонен разговор или e-mail и поръчката ще бъде изпълнена само в случай, че Вие сте съгласни с новите условия.

Електронният магазин работи изцяло с НАЛИЧНИ количества стоки и изпълнява всяка въведена поръчка. На клиента се звъни ВИНАГИ по телефона за потвърждаване на поръчката и уточняване на данните за доставка.

ВАЖНО!!! : При подаване на грешен телефон, поръчката няма да бъде изпълнена до момента, в който клиента не се свърже с нас. В случай, че клиентът не се свърже с нас, поръчаната стока се пази до 2 дни след получаване на поръчката. На третия ден поръчката се анулира. 

Глава З. Доставка на закупени стоки
Указаните цени на отделните стоки са за съответния брой и не включват разходите за доставка. Стойността на доставката зависи от опцията, която сте избрали, като имате право на избор от:

 Фиксирана цена от 5.00 лв за България (до адрес) ; 4,20 лв до офис на Спиди за пратки изпратени по Спиди и се осъществява в рамките на 1 работен ден след потвърждаване на поръчката. Изключение правят населените места от зона 2 и зона 3. 

Безплатна доставка - при поръчки над 50.00 лв, доставката за Вас е напълно БЕЗПЛАТНА.

Клиент, който желае фиксиран час на доставка, заплаща чрез наложен платеж допълнително 3.00 лв с ДДС. Фиксираният час може да бъде не по-рано от 10.30ч. и не по-късно от 17.30ч. Тълкува се +/- 15 мин. Клиент, който желае да използва тази възможност, трябва да уточни това при попълване на данните за поръчката или когато наш сътрудник се свърже с него по телефона.

В случай, че клиент желае доставка на адрес в събота се заплаща допълнителна такса в размер на 3.60лв. с вкл. ДДС, като актуален мобилен телефон на получателя е задължително условие за успешната доставка. 

В случай, че клиент желае продуктите да се изпратят до офис на Еконт - това е възможно, но транспортните разходи се изпращат за сметка на клиента

Всички цени са в български левове, с включен ДДС.

*Илинор не изпълнява пощенски пратки и работи само с поръчки изпратени ''от врата до врата'' и ''от врата до офис''.

Стоката се предава на посочения адрес за доставка лично на Вас или на трето лице - Ваш представител, което приема и потвърждава получаването на същата от Ваше име. При предаване на стоката Вие или Вашият представител подписвате придружаващите я документи, служещи като потвърждение за доставката на стоката. Вие или Вашият представител имате право да отворите и да прегледате пратката преди плащането на наложения платеж.
В случай, че не бъдете намерен в срока за доставка на посочения от Вас  адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, задължението да се достави заявената стока отпада. Можете да потвърдите желанието си да получите стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не сте бил намерен на адреса, като поемете всички разходи по доставката. В този случай започва да тече нов срок за доставка от момента на потвърждението по предходното изречение.